4.09.2011

Absolutely fabulous beauty.

Hi!
Dit bericht gaat over het Dr. van der Hoog masker. 
Ik heb laatst bij het kruidvat 2x het peel-off masker gekocht.
Peel-off.
Dit masker vind ik best wel fijn, er staat op dat de poriën diep worden gereinigd. Dit masker is voor de normale en vette huid. Ik heb zelf een ontzettend vette huid en ik ben er nog steeds niet uit welke producten hier nou goed voor werken. Na dit masker was mijn huid lekker zacht en het voelde schoon aan, maar blijkbaar produceert mijn huid zoveel overtollig talg dat mijn huid na een nacht slapen alweer vet was. Ik heb veel goede reviews over dit masker gehoord dus het zal niet aan het masker liggen, mijn huid is gewoon heel erg vet.
Ik raad dit masker zeker aan want het reinigt ook echt maar bij mij werkt het wat minder..





Veel liefs,
Lotte.

1 comment:

  1. Dit masker werkte bij mij ook niet zo goed, en ik heb een gecombineerde huid. Dus misschien voor een droge huid??

    ReplyDelete

Lovely, you are leaving a comment!